סיום ספה"ק מאור ושמש וויען

מה עשינו כאן:

.
על הפרויקט:

ההחלטה לקיים מעמד מיוחד לבחורי החסידות שסיימו ללמוד את ספר "מאור ושמש" לא הייתה רק תגמול על מאמץ לימודי. היא ביקשה להציב רף חדש — כזה שמבטא הכרה, כבוד ורצינות כלפי ההתמדה בעבודת ה', לא פחות ממה שנהוג כלפי תומכים ונדיבים. המעמד עוצב כולו סביב התחושה הזו: אווירה ביתית, מלאה נוכחות אך ללא סמכות רשמית של הנהלות, אלא רק עם האדמו"ר שליט"א ובני משפחתו, מתוך קשר ישיר ובלתי אמצעי עם הבחורים.
בחירה זו אפשרה לאירוע להיות אחר. ללא ייצוגיות יתרה, נבנתה חוויה עמוקה, שקטה ומדויקת. כל פרט, החל מהתכנים שנמסרו, דרך העיצוב הפיזי ועד למהלך הכללי, שידר כבוד אמיתי לתהליך הרוחני שהבחורים עברו. תוספת של רגש עמוק נרשמה בזכות הקדשת המעמד לעילוי נשמת אחד מחברי החבורה שנפטר במפתיע, זמן קצר לפני חתונתו. אביו שיתף בכנות על חייו וחיבורו הפנימי, ובכך העמיק עוד את תחושת השייכות והזיכרון.
גם ההשתתפות של האדמו"ר מקאסוב ב"פ שליט"א, שבחר לבוא ולשאת דברים בפני הבחורים, הדגישה את מרכזיות המעמד. אך השיא נרשם בדבריו של האדמו"ר מוויען שליט"א, ששיבח את הבחורים על ההתמדה וההפנמה של יסודות החסידות, והצביע על שינוי ממשי שניכר בהם לאורך התקופה. בסיום, קיבל כל אחד מהמסיימים תעודה אישית מידי האדמו"ר שליט"א, רגע פשוט אך מהדהד, שמבטא את מהות המעמד כולו: כבוד פנימי, שקט, מדויק. כזה שנשאר עם הבחורים הרבה אחרי שנגמר.

error:

לקבלת שיתופים הישר מהתנור ←